شاید برای‌ شما جالب باشد بدانید تبلیغ در رسانه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و… بر تصمیمات خرید نیمی از جوانان ایالات متحده آمریکا تاثیرگذار بوده است.

مطالعات کمپانی Deloitte Digital Democracy نشان داد جوانان ۱۹ تا ۳۲ ساله همچنین به طرز چشمگیری از تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات ویدئویی بازی ها و افراد مشهور تاثیر می ‌پذیرند. بیش از ۵۰٪ جوانان اعلام کردند که تبلیغاتی که در رسانه‌ های اجتماعی دیده اند تاثیری بالا/متوسط بر تصمیم گیری آنها به خرید دارد. ۶۶% از جوانان این سن، زمانی را که در رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با دوستان شان صرف می کنند را به اندازه زمانی که رو در رو با آنها وقت می گذارند ارزشمند می دانند.

با این حال، رسانه ای که در کل بیشترین تاثیر را برای تصمیم گیری خرید میان افراد ۱۴ تا ۹۶ ساله دارد، توصیه دوستان و خانواده است که تاثیر آن به حدود ۷۸٪ می رسد.

این تحقیق همچنان به این نکته اشاره می کند که بیشتر از یک-چهارم مصرف کنندگانِ آمریکایی از نرم‌ افزارهای مسدود‌کننده تبلیغاتی استفاده می‌کنند. این حقیقت خود زنگ خطری برای تبلیغات دیجیتال و درآمد آن است.


صفحه ای از تلگرام

منبع: سایت TheDrum